Waarom Dokterspost?

  • 365 dagen per jaar actief
  • 24 uurs dienst
  • opnemen van spoedlijn
  • vakkundig personeel
  • vergoot uw bereikbaarheid
  • patiënt staat centraal

 

 

 

 

 

De voordelen!

  • Geen vast contract
  • Scherpe tarieven
  • Directe terugkoppeling per e-mail 
  • Jarenlange ervaring sinds 1989

Huisarts


Dokterspost behandelt 24 uur per dag en 365 dagen per week telefonische hulpvragen en meldingen van uw patiënten. U ontvangt een 'eigen' telefoonnummer. Uw assistente 'op afstand' ziet meteen dat een oproep voor u of voor een andere dokter bestemd is en beantwoordt het gesprek op een vriendelijke, persoonlijke en vakkundige wijze. 

Dokterspost werkt met moderne apparatuur en is steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden voor onze gebruikers. Naast de achterwachtfunctie heeft Dokterspost een aantal diensten ontwikkeld ter verlichting van de werkdruk overdag of tijdens de diensten op zowel praktijk- als HAGRO- of huisartsenpost niveau. 

Spoedlijnbeheer

Iedere beller krijgt direct de mogelijkheid om, in geval van spoed langs 'de-kortste-weg' buiten het overige inkomend telefoonverkeer om in contact te komen met de assistente die de spoedlijn beheert.

Vakantiewaarneming

Dokterspost heeft jarenlange ervaring met vakantiewaarneming. We hebben een gelijknamige dienst ontwikkeld die de werkdruk wegneemt en 'patiënten' eerlijk verdeelt over de waarneemgroep.
Wij nemen telefoon aan van de patiënten uit desbetreffende praktijk met de naam van de afwezige arts. Onze assistentes staan 'uw' patiënt te woord volgens de NHG-richtlijnen en eventueel op uw groep of praktijk van toepassing zijnde afspraken en/of protocollen. We schakelen een waarnemende collega in wanneer er sprake is van directe spoed. Aangezien beschikbaarheid en eerdere doorverwijzingen bekend zijn bij de assistente zal zij altijd de 'eerstvolgende' waarnemer inschakelen zodat er een eerlijke verdeling plaatsvindt.